Wednesday, May 20, 2009

Tepi Pantai.....

Dah lama rasanya tak g jln2 tepi pantai.... rasanya last pun.... g Pulau Pangkor masa mengandungkan radzi 3bln..... now radzi dah 1 tahun...

Baru2 ni kitaorang satu family ada g ke Pantai Bagan Lalang tapi tak bleh mandi air laut coz air laut surut....



















Jadi.....
kitaorang just main layang-layang jer.... best lah juga... coz angin memang kuat gilerrr....
tak payah susah-payah nak naikkan layang-layang batman tu...hehehe..



Tengokkkkk......
orang tua yg lebih2 main layang2.... budak2 steady jerrr....


Tapikan walaupun tak banyak aktiviti yang kitaorang buat...... bestlah jugak dari duduk di rumah jer... dan kitaorang makan ikan bakar jugakkkkk..... yummmmiii... rasanya sebijik macam ikan bakar umbai.... sedappp n murah :P


Ada banyak lagi gambar yang tak sempat diuploadkan.... ada masa nnti sy uploadkan...
oraittt????

No comments: