Sunday, August 23, 2009

hari tu...
selepas redza sakit kene H1N1... dia masih x larat nk kesekolah...
suatu hari...
cikgu dia telepon suruh datang sekolah utk ambil gambar konvokesyen sahaja...
jadi sy temankan dia ke sekolah...
1/2 hari di sekolah dia... macam2 kerenah sy dapat tgk... nk tergelak pun ada... hehehe

sebenarnya dah lama gambar konvokesyen redza ni sy ambil tapi tak sempat2 jugak nak post kan....

pelajar tgh tunggu giliran nak di make-upkan oleh guru2 mereka...

beratur nak g ambil gambar...

redza sebelum ambil gambar...

redza selepas ambil gambar...

redza bersama cikgu kelasnya...

dan disini kami sekeluarga juga ingin mengucapkan
SELAMAT BERPUASA...

No comments: