Thursday, November 12, 2009

potong! potong! potong!

potong! potong! potong!
popular sungguh ayat ni sekarang...
tapikan masalahnya pesaing pun pakai ayat yg sama
macam mana tu???
tak rasa terhimpit? sakit hati? or what???
tapi....
kalau dah orang pakai ayat tu untuk iklan...
tak payah lah orang lain nak pakai ayat yg sama jugak....
nampak sangat kan???
selalu macam tulah sekarang ni.... tak kira "ayat" atau warna atau objek....
mesti nak gunakan balik apa yg org lain dah pakai
agaknya dah takde idea lain atau saja nak tunjuk kita lagi hebat dari org lain....

fikir fikir kan lahhhh.....

harap2 jgn ada yg tersinggung... maaf untuk segalanya...
salammmm serantau

No comments: