Tuesday, August 03, 2010

Kurus Ker???

pergi Gathering hari tu... semua kawan2 tegur, saya kurus dari dulu... hehehe... sukanya dalam hatiiii....
tp saya kurus ker?? cuba tgk gambar ni.. jeng! jeng!




















 








apa kata anda??? ade perbezaan ke??? kurus ke saya dari dulu???

kawan2 semua bertanya, aper rahsianya... jom!
saya nak kongsi rahsianya dgn kawan2 semua...
yg pasti saya tak ingat saya ader post ke tak pasal ni... tp kali ni saya nk post gak pasal rahsia kekurusan saya ini... ekekekeke



 
rahsianya :-













 








 







yaaaa... HERBALIFE
inilah rahsia saya

saya suka sangat minum herbalife ni...
bukan saja untuk kurus...

- khasiat soyanya boleh menghaluskan kulit
- tiada kesan sampingan
- kalau berhenti minum, tidak akan gemuk balik
- sedap
- yg penting tidak perlu tahan lapar


 

cuba anda tgk gambar ni pulak
*
*
*
*
*
*
*


yummmyyyyy!!!
tgk jer pun dah tau sedap kan??
inilah air HERBALIFE yg boleh dipelbagaikan ikut kretiviti anda

nak cuba tak??? ;D



No comments: