Saturday, October 30, 2010

Honeymoon Lagi???

Assalamualaikum....

Baru2 ni... ibu saya ke Padang, Indonesia... Jadi tinggallah kami 4 beranak... kebetulan hari keberangkatan ibu saya ke Padang>>> 23 Nov 2010... adalah hari yg sama kenduri adik ipar saya disebelah lelaki di Kepala Batas, Pulau Pinang....

SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT LIN & ZAKI







*
*
*

 selepas tu kami 4 beranak terus ke Pulau Pinang meneruskan rancangan Honey to d moon with blink2 Star kami... 

swimming pool HYDRO HOTEL , BATU FERINGHI

my hubby >>> luv u sayang
MIAMI BEACH >>> tapi kali ni, kami tak mandi laut kerana cuaca yg panas terik... huhuhuu
*
*
*
hanya 3 keping gambar tu jer yg boleh saya letak.... tak tau kenapa blog saya niiiii...
walaupun gambar dah rotate dan edit tp bile saya post kat blog ni dia jadi senget balik... huhuhu
*
*
*
cerita pasal honeymoon ni.... seronok gak kalau sesekali dapat pergi hanya kami 4 beranak tanpa orang lain... 
 HONEYMOON ni bagus untuk >>>
- memulihkan hubungan suami isteri yg sibuk ngan urusan masing2
- ada masa untuk bercakap
- bercakap tentang anak2
- bercakap tentang kekurangan diri masing2
- hubungan jd erat dengan holiday yg tenang
- menyahkan stress

my DREAM after honeymoon >>>
- hubungan ngan anak2 makin erat
- always luving couple
- lebih memahami kerjaya masing2
- lebih peka terhadap perasaan masing2
- lebih mengambil berat antara satu sama lain

I hope my dream come true...
INSYALLAH
(^_^)

No comments: