Monday, October 18, 2010

Stopppp!!!!!!!!!



 EH eh Eh... kan tanda dilarang masuk tu???!!! naper masuk gak... degil yer??? ekekkekee

Asslamualaikum semua.... 
naper saya letak tanda dilarang masuk pulak yer... ini kerana mau ucap dilarang masuk kepada semua jenis penyakit kedalam keluarga saya.... huhuhuhuuu
dalam minggu ni... asyik penyakit jer yg  datang... mula2.. anak2 saya kene cirit birit, muntah2, demam, batuk dan selesema...
selepas tu jangkit kepada saya... dan hari ni... suami saya pulak... harap2 selepas ni semua sembuh.... tak larat nak hadapinya....

tapikannn... ketika sakit ini lah saya dapat melihat kesungguhan suami saya menjaga saya dan anak2... yang sebelum ni saya cuma nampak dia sibuk dengan kerja sahaja... LUV u abang.. thanks so much...
dan hari ini...suami saya sakit... saya pula menjaganya dengan penuh keikhlasan dan kasih sayang.... harap2 dia nampak tu.... (^_^)


2 comments:

afraliza said...

yeppp...musim sakit skrg ni...wish u'ols sihat2 belaka...

Neni said...

thanks dear... (^_^)