Monday, November 29, 2010

Kanak-Kanak OKU Hilang...


ader seorang kanak-kanak OKU hilang... saya kenal plak tu... huhuhu
saya baru dapat berita ni pagi tadi dari Pengetua PDK KAMII, Gombak Setia...
ibunya Nor Hashimah, juga adalah guru di PDK itu telah cuba mencari anaknya yg sudah 2 hari hilang itu... kesian mak dia.. huhuhu
berita di TV9, jam 12 tgh hari tadi.... keluar citer pasal kehilangan dia juga...

aduh... kesiannya.. 
saya mengenali Afif Syafwan ini.. juga adalah seorang kanak-kanak hyperaktif yg riang dan comel... 
tak dapat saya bayangkan apa yg akan terjadi pada dia selama 2 hari ini... harap2 dia selamat pulang....

marilah kita sama-sama membantu mencari Afif Syafwan dan sama-samalah kita berdoa agar dia pulang dengan selamat... Amin


p/s : adoiiii.... kalo saya mau pengsan... huhuhu >_<

update : Afif Syafwan telah dijumpai merayau-rayau di KL Central dengan muka yg pucat oleh org ramai... kemudian dibawa orang ramai ke Balai Polis Brickfields dan akhirnya anggota polis membawanya ke Hospital Universiti, Cheras... 
Alhamdulillah... Afif Syafwan selamat... (^_^)

No comments: