Wednesday, November 10, 2010

Mamat Diberkas Polis Kerana Mencuri Motosikal, Positif Dadah


hah??? penyanyi Mamat yg dulu popular dengan lagu Ibu... dan aku memang minat giler ni, DIBERKAS??
mcm tak cayer jerk....
tp inilah yg aku dapat dari Oh Bulan...
jom tgk entri yg aku dah copy paste ni...
*
*
*

Hobi baru Mamat agaknya, tahun lepas beliau pernah ditahan kerana mencuri telefon bimbit & jam tangan seorang rakyat Singapura.

Selepas setahun kisah itu berlalu, semalam Mamat telah ditahan oleh polis kerana memiliki motosikal curi jenis Yamaha LC 135 yang dilaporkan hilang pada 6 Nov lalu di Tampoi, Johor Bahru.

Tangkapan dibuat di kawasan Flat Taman Pulai Utama selepas polis menerima maklumat daripada orang ramai. Paling epik, ketika Mamat ditahan, beliau turut positif dadah jenis Methamphetamine.

Hasil siasatan, Mamat mengaku mencuri motosikal itu.
*
*
*
urmmm apa nak dikatakannnn... mungkin buat album pun dah tak laku... nak keje... nak keje aper?? so... inilah jadinya...

No comments: