Tuesday, December 21, 2010

...::: Bola Cat oh Bola Cat :::...

18/12/2010... bertempat di RPG CAMP... telah tercapailah hasrat saya untuk bermain paintball...
Perghhh!!! memang best... mcm askar real... hahhahahaa... 
walaupun keahlian, tak seperti yang saya jangkakan... tak per... kami tetap ENJOY!!!!!!!!


tapi selepas tu badan sengal2 tak hengattt punya!!! hadoilahh... dahlah saya ni bukan jenis kaki sport atau kaki jogging... tiba2 terlibat dalam game xtream macam ni... memang lenguh2 lah satu badan... dengan lebam2 kene tembak lagi... tapi satu jerk saya nk cakap.... MEMANG SERONOK!!!!!


jom layan gambar2 lain lak... 

sarang kami... hehehee

tempat persembunyian...
breffing time
masa untuk bertindak... hehehe

mencuba senapang masing2
tangan kene tembakkkk!!!! huhuhuhuu

pergh!!! tgk gambar jerk dah best... memang teruja kannn....
mula-mula nk main tu takut gak... lepas tu gian plak.... ^_^

atas permintaan rakan-rakan....
saya tengah dalam perancangan untuk buat game ni lagi dalam bulan depan... mungkin nak cari lokasi lain plak... bak kata orang "tukar angin" hehhehe...
sekarang tengah mengumpulkan team seramai yang mungkin.... harap-harap game kali ni lebih ramai dan lebih seronok!!!! yeeehaaaa!!!!!!!!!!
(^_^)

2 comments:

princeduyong said...

waaaa...seronok...!

Neni said...

memang seronok!!!!! hehehehe