Sunday, December 12, 2010

Reunion xSRKJPT1 @ Priok Steamboat Lakeside Restaurant

Reunion xSRKJPT1
Priok Steamboat Lakeside Restaurant
Kelana Jaya
04-12-2010

http://www.emocutez.com
***********************************
dah 8 hari berlalu reunion ni tapi saya x sempat2 update.. sorry yer... coz saya tgh mengumpulkan gambar2 dari camera kawan2 saya... coz saya tak bawa camera... hihihihiiii

**********************************

jom kita layan gambar menarik sekitar Restoran Priok yg lokasinyer sebelah lake side Kelana Jaya Centre ni...
*
*
*

map ke Restoran Priok





jom tgk menu dier plak... yummy!!!!!!!!!
*
*
*








macam maner???... terliur tak??? hehehhe
jom layan gambar saya dan kawan2 plak... hehehhehe
*
*
*






hahahhaaaa... ni jerlah yg ada pun... kawan2 yg lain semua ader hal... dan ader plak yg cancel last minute... sampaikan Pn. pengerusi majlis mau resign... hahahhaha
http://www.emocutez.com
tak per- tak per... jgn fade-up.... mungkin reunion kali ni... tak sesuai dengan masa, keadaan dan tempat... ape-apepun.... very2 d'happening.... sampaikan sakit tekak saya malam tu kerana ketawa terlampau kuat sangat... hehheheh
luv u alls (^_^)

2 comments:

princeduyong said...

best makan2 ni...

Neni said...

memang best.. lebih2 lagi jumpa kawan2 lama... hehehe