Wednesday, June 01, 2011

Kesukaan Saya

 kini sukan xtreme menjadi kegemaran saya...
setiap bulan pasti ader perancangan utk melakukan aktiviti ini....

ini lah kehidupan saya dari dulu... disebabkan keadaan dan masa... semua pergerakan terbatas... harap2 masih boleh melakukan sukan2 ini dgn jangka masa yg lama lg... kerana ini lah yg saya suka buat.... ^_^


paintball.... best!!! marbeles!!! tp kalo dah kene tembak... aduh!!! sakit x terkata...
 


ATV motor.... best sesangat... sambil menikmati keindahan alam semulajadi...

mendaki Bukit Broga.... pergh!!!! memang best... marbeless!!



futsal... pun baru bg saya... tp biler dah cuba... memang seronok... salah satu sukan yg best jugak!!!!


wall climbing... aktiviti terbaru saya... agak2 saya boleh buat tak??? belum cuba belum tau beb.... hehehe


keseronokan bersukan xtreme ini... x boleh digambarkan dgn kata2... kalo nk tau kene cubalah... tp satu jerk impian saya yg saya sendiri belum pasti... saya boleh buat atau tidak... iaitu mendaki GUNUNG KINABALU... dan setiap kali saya berhajat nak pergi... mesti dibantah keras oleh family n husband saya.... itu kerana mereka sayangkan saya  ^_^

2 comments:

ayulunera said...

waaaa.....besnye..ayu teringin sngt nak wat sume yang akak wat ni...tapi takde kawan y satu kepale...pompuan pon boleh kan join sukan extreme..cayalah

Neni said...

hahaha... memang best... akk memang suka sukan2 xtreme ni dari sek lagi... so terberhenti kejap lps kawin n pegnant.. skang anak2 dah besar skit, dah bebas... bolehlah bergiat aktif blk kan... hehe... kalo nk join bgtaulah... boleh jerk.. hehehe